Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΙΝΔΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

Την δεκαετία 60 η Ινδία κατέκτησε την Ελλάδα.. με τις ταινίες της, με αποτέλεσμα ένα μουσικό ρεύμα ινδικής καταγωγής να έχει επηρεάσει σημαντικά το λαϊκό μας τραγούδι
Μεγάλοι καλλιτέχνες και συνθέτες απλά μεταγλώτιζαν το ινδικό ρεπερτόριο.. Καλά το διαβάσετε τους κατακλεψαμε.
Εδώ τα βιντεακια με τα ινδικά τραγούδια, τα αναγνωρίζεται; αμεσος απο κατο το ελληνικο τραγουδι
ULFAT KA SAAZ AURAT, 1953Αυτή η νύχτα μένει / Στ. Καζαντζίδης / 1959 / Στ. Καζαντζίδης


YAMA, YAMA, YAMA CHINA TOWN, 1962<Μου λένε να μην κλαίω / Στρ. Καμενίδης / 1963 / Μιμίκα Καζαντζή <>GAO TARANE MAN KE AAN, 1952<Το πικραμένο γράμμα / Μπ. Μπακάλης / 1960 / Μαν. Αγγελόπουλος <>GHAR AAYA MERA PARDESI
AWAARA, 1951<>Είσαι η ζωή μου / Στ. Καζαντζίδης / 1959 / Στ. Καζαντζίδης - Μαρινέλλα



YEH ZINDAGI KE MELE Naushad / Mohammad Rafi
MELA, 1948



Παιδί μου γύρνα πίσω / Βούλα Πάλλα / 1963 / Βούλα Πάλλα<>Duniya Mein Hum Aaye Hain song - Mother India

Καρδια μου καιμενη 1960


SAB KUCHH SIIKHA HAMNE ANARI, 1955Γύρισε κοντά μου / Β. Περπινιάδης / 1962 / Β. Περπινιάδης


DUNIAVALON SE DUUR
UJAALA, 1959
Sankar - Jaikishan / Lata Mangeshkar - Mukesh

Όσο αξίζεις εσύ / Απ. Καλδάρας / 1963 / Μαν. Αγγελόπουλος


UNCHI UNCHI DUNIA KΙ DIVARE
NAAGIN, 1954>Όση γλύκα λεχουνε τα χείλη σου / Απ. Καλδάρας / 1963 / Μαν. Αγγελόπουλος



Al CHAAND KAL JO AANA ,DEVTA, 1956Πριν μου φύγεις γλυκιά μου / Απ. Καλδάρας / 1963 / Στ. Καζαντζίδης


και πολλα αλλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: